Sunday, January 15, 2006

ارتباط قانقاريا با هنر

برخي افراد از طريق جستجو به سايت من رسيده‌اند. در ميان جستجو‌ها به موارد كمدي زيادي برخورده‌ام. مثلا يك نفر ولوو را جستجو كرده و به من رسيده بود، تعداد زيادي از بازديدكنند‌ه‌ها كلمه‌ي سكس را جستجو كرده‌اند و به اينجا رسيده‌اند. برخي ديگر از كلمات مورد جستجو به اين شرحند: قانقاريا، فلج‌اطفال، ذات‌الريه كه همه‌ي اين كلمات در ميان ترجمه‌ها و بيشتر مربوط به فريدا كالو هستند. به نظر مي‌رسد براي رسيدن به رقمي بالا از بيننده‌‌‌هاي واقعي بايد بيشتر تلاش كرد.

3 comments:

Anonymous said...

سلام. من در جستجوی قانقاریا نبود که بدیدار وبلگ خوبت اومدم. نام لورکا منو باینجا رهنمون شد و همینجا بسهم خودم از شاملو سپاسگزاری میکنم که با ترجمه منتخبی از کارهای او، وسیله آشنایی با او را دامن زد. اگر مطلب روشنگر داشته باشی، بازم سر خواهم زد. یکی ازون، چرا فکر میکنی تا حالا کسی بخاطر نقاشی هات نبوده که وارد شه؟ من همه شونو دیدم؛ از کارای مداد رنگیت هم لذت بردم. سیاهه چیزشو برام میل میکنی؟ نشو نیمو برات میفرستم. سرشاد باشی عزیز

siavash said...

سلام
متشكرم به خاطر ابراز علاقه به كارها. من در اولين فرصت سياهه يا رنگيه را براتون مي‌فرستم.
خوش باشيد

philopoet said...

عزيزم قانقاريا با هنر نقاشي پيوند بسيار نزديكي دارد كه به اين ترتيب است: قا يعني قاعده‌ي ـ نقا يعني نقاشي ـ ر يعني را ـ ي يعني يكي ، و بالاخره الف آخر اين كلمه شروع اين جمله است
«ازهزار مي‌داند»ـ
قاـ قاعده‌ي
نقا ـ نقاشي را
ر ـ را
ي ـ يكي
ا ـ از هزار مي‌داند